Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

30-04-2021 5th Day

ΠΕΜΠΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30-04-2021

Κλείνω σήμερα 44 συνεχόμενες μέρες που κάθε πρωί κάνω ασκήσεις αναπνοής και διαλογισμό μέσω μιας εφαρμογής που κατέβασα. Το Headspace το ανακάλυψα μέσα από το Netflix και μια σειρά που αφορούσε τον διαλογισμό. Επειδή ήμουν και είμαι σε φάση που ήθελα να εντάξω τον διαλογισμό στην ζωή μου, το έψαξα και βρήκα την εφαρμογή του. Και από τότε καθημερινά κάνω διαλογισμό, βλέπω κάποια πολύ ευχάριστα βιντεάκια με ποικιλία θεμάτων και κάνω διάφορες ασκήσεις που προσφέρει η εφαρμογή. Για περισσότερα, έχω ετοιμάσει ποστ που θα μπορείτε να βρείτε στο άλλο μου μπλοκ http://anotherlookforyou.blogspot.com/ στις 12/5/21.


Κάποια στιγμή θα τα θυμόμαστε 
και θα γελάμε (ελπίζω)
Σήμερα είναι αργία και βρίσκομαι στο σπίτι, με ένα μόνο sms για κατ´ εξαίρεση μετακίνηση,
οπότε το πρωί είπα να πάω να κάνω rapid test αφού για αυτό δεν χρειάζεται να στείλω μήνυμα, και ήταν και ευκαιρία για περπάτημα. Το σημείο που με βόλευε και προσφερόταν για περπάτημα ήταν το δημαρχείο Αγίου Δομετίου. Πήγα εκεί λίγο πριν τις 10:00 πμ και ευτυχώς έκανα κατευθείαν το τεστ. Περίμενα περίπου 25 λεπτά για να πάρω τα αποτελέσματα. Όσο περίμενα, ανοίχτηκε συζήτηση με διάφορα άλλα άτομα που περιμέναν επίσης για τα δικά τους αποτελέσματα και ο κόσμος είναι γενικώς μπερδεμένος. Τι ισχύει με τα λοκντάουν και τι δικαιούσαι να κάνεις τις μέρες του Πάσχα, για τα εμβόλια και τους εμβολιασμούς, τι θα ισχύει μετά τις 9/5 και για όσους έχουν εμβολιαστεί αν θα πρέπει πάλι να κάνουν rapid tests κ.ο.κ. 


Περίμενε από τα
Χριστούγεννα την
σειρά του!

Έχω πεθυμήσει ταξίδι όσο δεν φαντάζεστε, και επειδή ακόμα δεν το τολμώ, φροντίζω να το κάνω μέσα από τα βιβλία. Οπότε και σήμερα άδραξα την ευκαιρία να αφιερώσω αρκετό χρόνο διαβάζοντας. Η βιβλιοθήκη μου περιέχει αρκετά αδιάβαστα βιβλία γιατί πάντα αγοράζω περισσότερα από όσα μπορώ να διαβάσω, και ειδικά αν δω βιβλίο που μου αρέσει, θα το αγοράσω επιτόπου για να το έχω στην βιβλιοθήκη μου. Έχω γραφτεί και στις λίστες αλληλογραφίας των περισσοτέρων εκδοτικών οίκων και των κυρίων βιβλιοπωλείων και η ενημέρωση για τις νέες κυκλοφορίες είναι συνεχής. Τώρα διαβάζω ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο που μου το έκανε δώρο μια αγαπημένη φίλη μου. Λέγεται «Το άρωμα του ονείρου» του Τομ Ρόμπινς, του οποίου δεν είχα διαβάσει τίποτα στο παρελθόν. Το μόνο που γνώριζα είναι μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του με πρωταγωνίστρια την Ούμα Θέρμαν, την οποία δεν θυμάμαι αν έχω δει κιόλας. Το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε η ταινία λέγεται «Ακόμα και οι καουμπόισσες μελαγχολούν». Είμαι λοιπόν στην σελίδα 245 από τις 411 του βιβλίου και ανυπομονώ να φτάσω στο τέλος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

05-05-2021 10th Day