Τρίτη 27 Απριλίου 2021

27-04-2021 2nd Day

 ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ 27 Απριλίου 2021. 

Από την αρχή των λοκντάουν πριν από ένα χρόνο, καθημερινά σκέφτομαι την περίπτωση να με σταματήσουν για να με ελέγξουν αν έχω τα απαραίτητα δικαιολογητικά (βεβαίωση εργοδότη, έγκριση από το 8998) και τι θα με ρωτήσουν και αν θα με πιστέψουν ή αν θα μου επιβάλουν πρόστιμό. Και φτιάχνω με το μυαλό μου δεκάδες δικαιολογίες γιατί χρειάστηκε να μετακινηθώ και που πάω και τι θα κάνω. Φαντάζομαι ότι δεν είμαι ο μόνος που το κάνει αυτό. Η αλήθεια είναι ότι ευτυχώς μέχρι τώρα δεν μου έτυχε ούτε μια φορά. Παρόλο αυτό, το άγχος αυτό, με συντροφεύει καθημερινά.

Δυστυχώς χθες είχαμε 3 θανάτους, άντρα ηλικίας 48 ετών, χωρίς ιστορικό εμβολιασμού, γυναίκα ηλικίας 89 ετών, χωρίς ιστορικό εμβολιασμού, γυναίκα ηλικίας 90 ετών, με ιστορικό εμβολιασμού (1η δόση). Και 611 νέα περιστατικά κορονοϊού. 

Χτες το βράδυ πήρα στον messenger μήνυμα με άρθρο από ένα ειδησεογραφικό σάιτ, σε σχέση με το εμβόλιο της Pfizer, και τις πιθανές παρενέργειες σε νεαρά άτομα που εμφάνισαν συμπτώματα
μυοκαρδίτιδας. Συνήθως όταν διαβάζω τέτοια άρθρα, το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να γκουγκλάρω και να ψάξω αν έχει δημοσιευτεί και σε άλλες ιστοσελίδες. Και το δεύτερο που κάνω είναι να υπενθυμίσω στον εαυτό μου ότι αυτά τα άρθρα δεν είναι επιστημονικά έντυπα, απλά προσπάθειες κάποιων να αποκτήσουν περισσότερες επισκέψεις στον ιστότοπο τους.  Για καλό και κακό όμως έψαξα και τι ακριβώς είναι η μυοκαρδίτιδα και τα συμπτώματα της, εξάλλου σήμερα κλείνω την τρίτη μέρα που έχω κάνει το εμβόλιο.


Αισθητά καλύτερη η σημερινή μέρα σε
σχέση με την σκόνη στην ατμόσφαιρα.
 
Η σημερινή μέρα έχει και άλλο σημαντικό γεγονός και αυτό είναι η πενταμερής στην Γενεύη για το Κυπριακό. Τα συναισθήματα που μου αφήνει είναι μια ψιλό αδιαφορία, γιατί μετά από 47 χρόνια γεμάτα με ψέματα, πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα, πολιτικές καριέρες κτισμένες σε βάρος της Κύπρου, δεν πιστεύω σε κάτι ουσιαστικό να ξεπηδήσει από πολιτικούς. Πιο πολύ ελπίδα μου δίνει ο απλός κόσμος που κτίζει γέφυρες επικοινωνίας, αποδοχής και αισιοδοξίας μεταξύ των Κυπρίων. Κάπου είχα διαβάσει το Γίνε εσύ η αλλαγή που θες να δεις στον κόσμο, που φημολογείται ότι είπε ο Γκάντι, αλλά δεν έχει τεκμηριωθεί. Συμφωνώ γιατί θεωρώ ότι και η Ειρήνη ξεκινά από μέσα μας και αυτό προσπαθώ να κάνω. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

05-05-2021 10th Day