Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

29-04-2021 4th Day

 

ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ 29-04-2021

Εδώ και κάποια χρόνια δεν παρακολουθώ τηλεόραση, συνήθως ενημερώνομαι από τα social media για το τι συμβαίνει στο τηλεοπτικό πεδίο. Όμως έχω υπάρξει τηλεορασάκιας ειδικά τα χρόνια που ζούσα στην Ελλάδα, οπότε και έχω δει μανιωδώς πολλά ρεάλιτυ σόους. Αυτά που παίζουν τώρα στην τηλεόραση πχ. Master Chef, Survivor κ.λπ. δεν τα παρακολουθώ καθόλου. Όμως επειδή βλέπω πολύ Netflix, έχω κολλήσει με κάποια από τα ρεάλιτι που υπάρχουν στην πλατφόρμα. Το πιο πρόσφατο με το οποίο έχω κολλήσει είναι το The Circle που τώρα παίζει η δεύτερη σεζόν κάθε Τετάρτη, οπότε μπορείτε να φανταστείτε ότι ψες το βράδυ είχα κολλήσει στην οθόνη για να δω τα τέσσερα νέα επεισόδια που ανέβηκαν χθες.

Τι είναι το The Circle? Οκτώ άνθρωποι άγνωστοι μεταξύ τους, μένουν μαζί σε ένα κτίριο, και η μόνη τους επικοινωνία είναι μέσω του Κύκλου, ενός προγράμματος κοινωνικής δικτύωσης όπου κάποιοι έχουν τα πραγματικά τους προφίλ ενώ κάποιοι άλλοι φτιάχνουν ψεύτικα προφίλ. Και καλούνται να αξιολογήσουν ο ένας τον άλλο και τελικά να αποφασίσουν ποιον να μπλοκάρουν και να διώξουν. Είναι πολύ ενδιαφέρον το πως αντιδρά ο άνθρωπος κρυμμένος πίσω από ένα διαδικτυακό προφίλ.

Μια μικρή γεύση
από τις φλαούνες
Επιστρέφοντας από την δουλεία το μεσημέρι, μια ευχάριστη έκπληξη για την μύτη μου με περίμενε καθώς η μάνα μου αποφάσισε να φτιάξει φλαούνες (το λεξικό του υπολογιστή δεν την αναγνωρίζει και μου την υπογραμμίζει σαν λανθασμένη λέξη). Είχε πει αρχικά ότι θα φτιάξει καμιά δεκαριά για να μην φάμε πολλές, γιατί αυτές που δοκιμάσαμε από κάποιους φούρνους δεν ήταν πολύ σπουδαίες. Φανταστείτε την έκπληξη μου όταν βρήκα πάνω από 30 και βάλε φλαούνες (να την πάλι την υπογράμμιση) μαζί και κάποια κουλουράκια γιατί είχε περισσέψει ζύμη και η μυρωδιά έσπαγε την μύτη μου. Φάνηκα δυνατός και δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμη, αλλά δεν παίρνω και όρκο ότι θα αντέξω μέχρι αύριο.


Στα χθεσινά δυσάρεστα νέα της ημέρα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας: 

Τρία άτομα έχουν αποβιώσει από τη νόσο COVID-19, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό θανάτων σε 306. 
- 285 ασθενείς COVID-19 νοσηλεύονται, εκ των οποίων οι 75 σε σοβαρή κατάσταση. Η διάμεση ηλικία των νοσηλευόμενων είναι τα 58,6 έτη. 
- Έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 40,811 τεστ ανίχνευσης της νόσου με τη μοριακή μέθοδο (PCR) και τη μέθοδο ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (antigen rapid test). 
- 845 (ποσοστό θετικότητας: 2,07%) νέα περιστατικά της νόσου COVID19 εντοπίστηκαν από τα μοριακά τεστ (PCR) και τα τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (antigen rapid test), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό κρουσμάτων σε 64,565. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

05-05-2021 10th Day