Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

28-04-2021 3rd Day

ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 28/04/2021 

Το πρωινό μου ήταν κάπως περίεργο, δεν κοιμήθηκα προφανώς καλά, αλλά μπορεί και να είναι και παρενέργειες του εμβολίου. Επίσης στον δρόμο για την δουλεία είδα και ένα ατύχημα με μηχανάκι και τον άνθρωπο να είναι ξαπλωμένος στην άσφαλτο περιμένοντας το ασθενοφόρο. Όχι και ο πιο ευχάριστος τρόπος για να ξεκινήσει η μέρα σου.

Η χθεσινή ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας αναφέρει:

Δύο άτομα έχουν αποβιώσει από τη νόσο COVID-19, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό θανάτων σε 303. 760 (ποσοστό θετικότητας: 1,77%) νέα περιστατικά της νόσου COVID- 19 εντοπίστηκαν από τα μοριακά τεστ (PCR) και τα τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (antigen rapid test), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό κρουσμάτων σε 63,720. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για να μειωθούν τα κρούσματα και είναι ευθύνη όλων μας για να γίνει. Ασ σταματήσουμε να κατηγορούμε την κυβέρνηση για τα μέτρα που παίρνει (αν είναι σωστά ή όχι είναι άλλη μεγάλη συζήτηση, και σίγουρα προσωπικά έχω και εγώ τις αντιρρήσεις μου, αν είναι όλα σωστά), κι ας κάνουμε ο καθένας μας ότι μας αναλογεί για να αντιμετωπίσουμε την πανδημία.

Παρόλο που νοιώθω ότι η άτυπη πενταμερής στην Γενεύη δεν θα οδηγήσει πουθενά, η Τουρκία και ο Τατάρ, παίζουν δύσκολο παιχνίδι, και η προσωπική μου άποψη για τον Τατάρ δεν είναι καθόλου καλή, γιατί τον έχω γνωρίσει και από την πρώτη στιγμή δεν υπήρξε καμία συμπάθεια, και όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι είμαι άτομο που σπάνια αντιπαθεί άλλο κόσμο, παρακολουθώ τις εξελίξεις, ευελπιστώντας ότι μπορεί να προκύψει κάτι καλό. Όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα δεν δείχνουν δυστυχώς κάποια θετική εξέλιξη.

Κάποια από τα λουλούδια 
στο μπαλκόνι μα
ς.

Κάτι που μου φτιάχνει την διάθεση και που δεν συνήθιζα παλιά να το κάνω είναι να ποτίζω τις γλάστρες με τα λουλούδια που έχουμε στην βεράντα του διαμερίσματός μας. Παρόλο που το μπαλκόνι μας δεν είναι και ιδιαίτερα μεγάλο, χωράει αρκετές γλάστρες και η μάνα μου έχει αρκετή όρεξη να τις περιποιείται και να τις ανανεώνει. Μόλις λίγο πριν νυχτώσει, παίρνω λοιπόν τον κουβά με ένα μικρό ποτιστήρι και φροντίζω να έχουν αρκετό νερό (όσο χρειάζεται το κάθε φυτό). Η απασχόληση αυτή είναι τελικά πολύ αγχολυτική και ευχάριστη. Και σου το ανταπωδίδουν με την ομορφία και την ευωδία τους. 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

05-05-2021 10th Day