Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

26-4-2021 1st Day

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ - ΔΕΥΤΕΡΑ 26-04-2021


Ξεκίνησα αυτό το μπλοκ για να καταγράφω τι συμβαίνει στις μέρες αυτού του lockdown. Με όσες φωτογραφίες από την καθημερινότητα μου θα έχω τραβήξει και τα νέα της ημέρας μαζί με τις σκέψεις μου για τα όσα συμβαίνουν.

Στο μυαλό μου έρχονται οι εικόνες από την χθεσινή διαδήλωση των αρνητών (του εμβολίου, της μάσκας, του covid κ.ο.κ.), και πραγματικά διερωτάμε αν ζω στον ίδιο κόσμο με αυτούς. Και εγώ στην αρχή της πανδημίας είχα αμφιβολίες για πάρα πολλά πράγματα, και ακόμα έχω αλλά φροντίζω να ενημερώνομαι, παρακολουθώ ειδήσεις από όλο τον κόσμο και από διαφορετικές πηγές ούτως ώστε να έχω πιο σφαιρική ενημέρωση. Και εννοείται ότι δεν πιστεύω ότι δω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αν δεν το διασταυρώσω όσο καλύτερα μπορώ.

Οι δρόμοι είχαν πολύ λιγότερη κίνηση το πρωί.

Η πρωινή μου διαδρομή για την δουλεία ήταν πολύ πιο εύκολη από τις προηγούμενες μέρες, αφού η κίνηση στους δρόμους ήταν εμφανώς πολύ περιορισμένη. Όταν μέσα στην διάρκεια της μέρας, χρειάστηκε να μετακινηθώ ξανά, η κατάσταση παρέμεινε η ίδια.

Με την προοπτική του ενός μηνύματος μόνο την ημέρα, για σήμερα προτίμησα να μην το χρησιμοποιήσω και επιστρέφοντας από το γραφείο, να παραμείνω στο σπίτι και να κάνω την τάξη της γιόγκα που μας στέλνει σε βίντεο η Ελευθερία Χρίστου που διδάσκει γιόγκα στο Pachamama Centre στον Στρόβολο. (για περισσότερα σχετικά με την γιόγκα http://anotherlookforyou.blogspot.com/2015/02/hatha-integral-yoga.html) Παίρνω 2 τέτοια βίντεο κατά την διάρκεια της εβδομάδας για να κάνω τουλάχιστο 2 φορές την εβδομάδα (μπορείς να κάνεις όσες φορές θέλεις εννοείται, αλλά για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν βρίσκω χρόνο για περισσότερες από δύο!!!).

Κοιτάω τα χθεσινά θετικά κρούσματα όπου έχουμε 773 (ποσοστό θετικότητας: 1,36%) νέα περιστατικά της νόσου COVID19 τα οποία εντοπίστηκαν από τα μοριακά τεστ (PCR) και τα τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (antigen rapid test), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό κρουσμάτων σε 62,349, αριθμός αρκετά ανησυχητικός. 

Την περίοδο 27-29 Απριλίου, η Πύλη Εμβολιασμού θα είναι
διαθέσιμη για διευθέτηση ραντεβού ως εξής: 

Ηλικία     Ημερομηνία προτεραιότητας στην Πύλη Εμβολιασμού 
42           Τρίτη, 27 Απριλίου, 7:30 το πρωί μέχρι 8 το βράδυ 
41           Τετάρτη, 28 Απριλίου, 7:30 το πρωί μέχρι 8 το βράδυ 
39-40      Πέμπτη, 29 Απριλίου, 7:30 το πρωί μέχρι 8 το βράδυ 
Κύριες οδικές αρτηρίες είχαν άνετη διέλευση.

 Εύχομαι τα σημερινά κρούσματα να είναι λιγότερα και συνεχώς να μειώνονται και να μην θρηνήσουμε άλλες απωλείες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

05-05-2021 10th Day